מדיניות החזרת מוצרים

מדיניות החזרת מוצרים

החזרת מוצר בלא יותר מ- 14 יום מיום קבלת המוצר בלבד, כאשר המוצר חדש ובאריזתו המקורית, שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא (גם בעת הרכבה שגויה של חלקי הסאפ/המוצר), וכאשר לא נעשה בו כל שימוש, או שהיה במים בצירוף הוכחת קניה (קבלה), בבית העסק בלבד.

אין זכות ואפשרות החזרה כלל על: מוצר שנקנה מתצוגה/עודפים, מוצרים עם סימני פגיעה פיזית או מוצרים שנעשה בהם שימוש. ובכלל מוצרים שהיו במים.

החזר כספי יינתן רק בניכוי דמי ביטול העסקה בגובה 5% מעלותו של המוצר או 100 ₪ – לפי הנמוך מבניהם, במקרה של החלפת מוצר לא יתבצע חיוב דמי ביטול.

חובה על הלקוח לבדוק את המוצר שרכש לשביעות רצונו ואת תקינותו לפני השימוש בו, טענה כמו: “ככה קבלתי את המוצר” (פגום) לא תתקבל.

בביטול עסקאות בכרטיסי אשראי – תיתכן עמלת ביטול נוספת בגין עמלת סליקה בגובה של עד 2.5% נוספים לדמי הביטול שלעיל.

 

מדיניות תיקונים ואחריות על המוצרים

תיקון למוצר יתבצע בבית העסק בלבד, במקרים מסוימים ניתן לבצע תיקון בבית הלקוח מטעמנו ובתוספת תשלום – קריאת שירות.

מוצר שנמסר לתיקון יוחזר ללקוח תוך פרק זמן של יעלה על 30 ימי עבודה מיום מסירת המוצר לתיקון.

החזרת המוצר המתוקן ללקוח תיעשה אך ורק כנגד מסירת טופס תיקון והצגת תעודה מזהה של הלקוח.