חתירה בסאפ לשמירה על הכושר

גלישה על סאפ עלתה משמעותית בפופולריות בעשור האחרון, ומסיבה טובה. יותר אנשים בוחרים להתרחק מחדר הכושר ובמקום זאת נרשמים לשיעורים, או מחפשים פעילויות בחוץ. ימי עבודה עמוסים הופכים את הזמן שלנו ליקר יותר, ובמטרה למקסם את הזמן הפנוי שלנו, התעמלות בחוץ עם חברים הפכה לשיגעון האימון החברתי החדש.

גלישה בסאפ יכולה להיות דרך מצוינת לגשר על הפער בין שמירה על כושר ופעילות תוך קבלת מנת טבע וחיבור חברתי יומי. היתרונות הבריאותיים של גלישה בסאפ חורגים מעבר להעלאת קצב הלב, ומחקרים הראו שזמן בילוי בטבע יכול להוריד את לחץ הדם ולהפחית מתח!

זו הסיבה שגלישה בסאפ צריכה להפוך לדרך המועדפת עליך להתאמן J

חתירה בסאפ היא צורה מצוינת של פעילות גופנית! זהו אימון גוף מלא המכוון לשרירים בזרועות, בליבה וברגליים, הכל בו-זמנית. כל הגוף שלך צריך לעבוד יחד כדי להתייצב, לאזן ולחתור קדימה על הסאפ.

ברגע שיש לך טכניקה טובה, אתה יכול להתחיל לעבוד על האירובי שלך. ניתן לבנות מפגשי גלשן סאפ כך שיכללו HIIT (אימוני אינטרוולים בעצימות גבוהה), פירמידות, ספרינטים או אימונים בסגנון סיבולת. כתוצאה מהכללת הסגנונות הללו במפגשים שלך, תראה את המהירות והסיבולת שלך גדלים ככל שהקרדיו שלך עולה.

טיפ מקצוענים: למה שלא תמצא חבר לחתירה שאתה יכול להתאמן איתו, להתחרות נגד ולדחוף אחד את השני בכל מפגש. מה שיבטיח שתפיק את המרב מהאימונים שלך!

חתירה בסאפ שורפת את הקלוריות! סשן מזדמן של סאפ יכול להראות כ-400 קלוריות נשרפות בשעה. תעלה את קצב החתירות שלך ותשרוף יותר. שעוני כושר עם מד דופק מובנה נהדרים למעקב אחר העבודה שאתה עושה בחתירות שלך.

חתירה בסאפ מסווגת כתרגיל בעל השפעה נמוכה. זה אומר שהעומס על השרירים והמפרקים שלך נמוך יחסית, מה שאומר שגם הסבירות להיפצע נמוכה. אין זה מפתיע שחתירה בסאפ הוא ספורט מועדף בקרב ספורטאים המתאוששים מפציעה!

יציאה לטבע היא דרך מצוינת לבלות את זמנכם, להוריד את לחץ הדם, להפחית מתח, ולהגביר את רמות הוויטמין D באופן טבעי! אנחנו לא יכולים לבטא מספיק כמה חשוב להיות בחוץ, בטבע. זו כל הסיבה ש-BEND נולדה, כי רצינו לבלות יותר זמן בחוץ, על המים, להרגיש חיים. אם תעשה דבר אחד לעצמך השבוע, קח את הסאפ שלך ותצא לחתור, אני מבטיח שגם אם בא לך להישאר ולצפות בנטפליקס במקום זאת, הגוף שלך יודה לך לאחר מכן!