איך לשמור על הסאפ שלך בקו ישר

לימוד סאפ יכול להיות עקומת למידה תלולה וגם רטובה! אבל ברגע ששלטת באמנות העמידה זה הופך לאתגר ללמוד טכניקות חתירה נכונות כדי שתוכל להתחיל לנצל את המים הפתוחים וההרפתקאות שצפויות לך. חותרים חדשים רבים נאבקים לעתים קרובות לשמור על חתירה בקו ישר, מה שמאלץ אותם להחליף צדדי חתירה לעתים קרובות יותר, מה שעלול להוביל לעייפות ותסכול די בקלות. לימוד טכניקת החתירה הנכונה יכולה להפחית את מספר חתירות הצד שעליכם לעשות על מנת לשמור על סאפ ישר, ויכולה להגביר את יכולתכם לחתור זמן רב יותר ומהיר יותר.

באופן אידיאלי, אתה רוצה לתרגל את החתירה שלך על מים רגועים ושטוחים, הרחק מרוחות שיכולות לדחוף אותך מסביב. ודא שיש לך מיקום טוב של כף הרגל על ​​הפד כשהרגליים שלך מרווחות באופן שווה סביב מרכז הסאפ.

התחל את המהלך על ידי הנחת כף המשוט קרוב ככל האפשר לסאפ עם זרוע מושטת. אתה תרצה שהידיים שלך יהיו ישרות, כלומר המשוט רוצה להיות בקו ישר העובר מהיד העליונה שלך למים והידיים מונחות אחת מתחת לשנייה לאורך המשוט. הכנס את כף המשוט עמוק לתוך המים עד שרוב הכף מכוסה. אתה רוצה למקם את החזה שלך הרחק מהמשוט שלך כדי להתחיל, וכאשר אתה עובר דרך המשיכה החזה שלך יסתובב אחורה למצב קדמי. זכור לשמור על שרירי הבטן שלך אסופים, גב ישר, ולשמור את הברכיים רכות לאורך כל הפעולה. כאשר אתה מושך את המשוט אחורה אליך, הקפד לשמור את המשוט בקו אחד עם קצה הסאפ, וקרוב ככל האפשר. סובב לאחור עם הליבה שלך כדי לשחרר את המשוט מהמים כאשר הציר פועל בקו הירכיים שלך. רוב הכוח אובד בזמן שהמשוט מגיע לירך שלך, אז בשביל לחתור יעיל, הקפד לשחרר את התנועה כשהיא בקו הירכיים שלך. אתה גם נותן לסאפ יותר הזדמנות להסתובב ברגע שהמשוט עבר אותך.

ייתכן גם שתמצא שימושי להתמקד במקום שבו אתה רוצה להגיע. בחר נקודת מוקד באופק ותשאיר את עיניך על היעד, הגוף והסאפ שלך ילכו בעקבותיו.