הדרך הבטוחה לשמור על כושר גופני

לחתור נכון ולשמור על הכושר

 

גלישה על סאפ הפכה לתחביב פופולרי בעשור האחרון, ומסיבה טובה. יותר אנשים בוחרים להתרחק מחדר הכושר ובמקום זאת מחפשים פעילויות ספורטיביות בחוץ. ימי עבודה עמוסים הופכים את הזמן שלנו ליקר יותר, ובמטרה למקסם את הזמן הפנוי שלנו התעמלות בחוץ, לבד או עם חברים, הפכה לאימון הספורט המועדף.

גלישה בסאפ היא דרך מצוינת לשלב בין שמירה על כושר גופני לבין קבלת מנת טבע וחיבור חברתי יומי. היתרונות הבריאותיים של גלישה בסאפ חורגים מעבר להעלאת קצב הלב, ומחקרים מראים שבילוי בחוץ בטבע יכול להוריד את לחץ הדם, להפחית את רמות הורמוני הלחץ ולשפר את תפקוד מערכת החיסון. 

כפעילות ספורטיבית, החתירה בסאפ מספקת אימון גוף מלא המכוון לשרירים בזרועות, בליבה וברגליים, הכל בו-זמנית. כל הגוף שלך צריך לעבוד יחד כדי להתייצב, לאזן ולחתור קדימה על הסאפ. ברגע שיש לך טכניקה טובה, אתה יכול להתחיל לעבוד על הכושר האירובי שלך. כיום קיימים שיעורי סאפ שמשלבים יוגה ואפילו כולים אימוני HIIT (אימוני אינטרוולים בעצימות גבוהה), פירמידות, ספרינטים או אימונים בסגנון סיבולת. 

חתירה בסאפ שורפת את הקלוריות! סשן מזדמן של סאפ יכול להראות כ-400 קלוריות נשרפות בשעה. תעלה את קצב החתירות שלך ותשרוף יותר. שעוני כושר עם מד דופק מובנה נהדרים למעקב אחר העבודה שאתה עושה בחתירות שלך. יש כאלה שאוהבים את הזמן לבד על הסאפ, אבל אפשר גם למצוא חבר לחתירה שיחד תוכלו להתאמן, להתחרות ולדחוף אחד את השני בכל מפגש. מה שיבטיח שתפיק את המרב מהאימונים שלך!

יציאה לטבע היא דרך מצוינת לבלות את זמנכם, להוריד את לחץ הדם, להפחית מתח, ולהגביר את רמות הוויטמין D באופן טבעי! אנחנו לא יכולים לבטא מספיק כמה חשוב להיות בחוץ, בטבע. זו כל הסיבה ש-BEND נולדה, כי רצינו לבלות יותר זמן בחוץ, על המים, להרגיש חיים. אם תעשה דבר אחד לעצמך השבוע, קח את הסאפ שלך ותצא לחתור, אני מבטיח שגם אם בא לך להישאר ולצפות בנטפליקס במקום זאת, הגוף שלך יודה לך לאחר מכן!